Birçok işletmede kullanılan sunucu (server), bilgisayar, bilgisayar çevre üniteleri ve yazıcı ile buna bağlı teknolojik ürünlerde ürün temin, destek ve sorunları asgari seviyelere indirmek için yıllık bakım anlaşması yaparak firmalara katma değerli hizmet vermekteyiz.

Başlıca Bakım ve Onarım , Destek Hizmet Anlaşmalarımız:

- Sunucu ve sunucu ürünleri bakım anlaşmaları

- Çağrı odaklı bakım anlaşmaları

- Kullanıcı bilgisayar bakım, onarım ve destek bakım anlaşmaları

- CCTV , Kamera, DVR ve NVR Cihaz bakım, onarım ve destek bakım anlaşmaları

- Projeksiyon bakım onarım ve destek anlaşmaları

Bakım ve onarım , destek anlaşmalarında sunduğumuz hizmetler özetle:

Sunucu ve sunucu ürünleri bakım anlaşmaları: Sunucu kurulum ve yapılandırma hizmeti, HA, Failover, Cluster hizmetlerinin aktif çalışmasını sağlamak ve performans testlerini aylık bazda raporlamak. Sanallaştırma platformuna geçiş, platformun aktif çalışabilmesini sağlamak, hizmetin kesintiye uğramadan ayakta kalabilmesini sağlamak v.b.

Sunucu üzerinde oluşan kayıtların incelenerek değerlendirilmesi, raporlanması ve müdahale için planlama yapılması gibi bir çok konu da sunucu ve sunucu ürünlerinde bakım anlaşmaları kapsamında hizmet verilmektedir.

Çağrı odaklı bakım anlaşmaları: İşletmede kullanılan kullanıcı bilgisayarları, sunucu ve ekipmanları ile ilgili önceden çağrı ile yapılmış planlama kapsamında tüm destek hizmetleri bu kapsamda değerlendirilmektedir. Çağrı odaklı bakım anlaşmalarında hizmet işletmenin ihtiyacı olduğunda uzman ekip ile gerekli müdahaleyi planlı zaman içerisinde yapmak kapsamın içeriğini oluşturmaktadır.

Kullanıcı bilgisayar bakım, onarım ve destek bakım anlaşmaları: Küçük ve orta büyüklükte yer alan işletmelerde bulunmayan sunucu ve ekipmanları dışında kullanıcı bilgisayarlarının bakım, onarım ve destek hizmetleri bu kapsam içerisine alınmaktadır. Maliyetlerin daha az olduğu bu kapsamda amaç kullanıcı hatalarını en aza indirerek mevcutta bulunan bilgisayarların sorunsuz ve en stabil kullanılabilmesini sağlamak öncelikli görevlerimizdendir.

CCTV , Kamera, DVR ve NVR Cihaz bakım, onarım ve destek bakım anlaşmaları: Mevcut da yer alan CCTV, Kamera, DVR veya NVR cihazlarla ilgili yapılması gereken bakım ve onarım işlemleri uzman ekibimiz tarafından tüm titizlikle yapılmaktadır. Dış ortam kamera temizlik işlemleri ile kablolama ve alt yapı düzenleme işlemleri de bu bakım kapsamında yer almaktadır. En önemli konulardan biri olan CCTV ve Kamera yedekli çalışma öncelik verdiğimiz konulardandır.

Projeksiyon bakım onarım ve destek anlaşmaları: Genellikle okul, dershane ve etüt merkezlerinde yoğunluklu kullanılan projeksiyon cihazları konusunda lamba değişiminden, genel bakım ve yedek parça temin ile montaj işçiliği dahil bir çok konu da bakım anlaşmalı hizmetlerimiz yer almaktadır.

Firmanızın ihtiyaçları doğrultusunda beş ana kategoride bakım anlaşmaları yaptığımız hizmetlerimiz bütünsel, ayrı veya çağrı ile talep şeklinde de verilmektedir. Bizlere iletişim bilgilerimizden ulaşarak bakım anlaşmaları konusunda bir çok detay bilgi alabilirsiniz.

 

 

Çağrı Merkezi Hizmetleri

 

Call Center olarak da bilinen Çağrı Merkezi birçok kurum ve kuruluş için vaz geçilmez olmaya başlamıştır.  Çağrı merkezi; kurumların temasta oldukları müşteriler, tedarikçiler, bayiler vs. ile başta telefon olmak üzere diğer tüm temas biçimlerini web, faks, e-mail vs. kullanarak iletişimlerini yürüttükleri, yazılım, donanım, insan kaynakları ve iş akışlarından oluşan etkileşim merkezlerdir diye tanımlayabiliriz.

 

Bununla birlikte iki temel çağrı esası vardır. Bunlardan ilki Inbound çağrı sistemi (çağrı kabul eden sistemler) gelen çağrılara yanıt veren ve belirli numaralar vasıtasıyla hizmet vermeyi amaçlayan sistemlerdir. Bunlara örnek 0800, 0850 ile başlayan numaralar birer örnek teşkil etmektedir.

 

Bir diğer çağrı sistemi ise Outbound Çağrı Sistemi yani dış arama veya çağrı yapan anlamında belirli hedefleri bulunan (örneğin satış, bilgi toplama, anket, telesatış, telemarketing) belirli bir numara üzerinden arama gerçekleştirilen sistemler örneklenebilir.

 

Çağrı Merkezi Hizmetlerine ihtiyacınızın olup olmadığını aşağıdaki bazı başlıklar da hizmet verip vermediğinize bağlıdır.

 

  • Ön Büro Hizmetleri

  • Sipariş Yönetimi

  • Yardım Hizmetleri

  • Bilgi Hizmetleri

  • Müşteri Hizmetleri

  • Randevu Hizmetleri

  • Satış ve Pazarlama Hizmetleri

  • Görüşme Kayıtlarının Tutulması Zorunlu olan haller de bu kapsamda görülmektedir.

 

Çağrı Merkezi Kurarak Ne Gibi Avantajlar Elde Edeceğinize aşağıda kısaca bahsetmeye çalıştık.

 

  •  7 gün 24 saat müşteri taleplerinin alındığı bir merkezin olması ve bu taleplerden oluşturulacak müşteri memnuniyeti.

  • Müşterilerinizi iyi tanımanıza, gereksinim duyduğu hizmet anlayışını kalitenizle yükseltmeye yardımcı olur.

  • Satış ve pazarlama faaliyetlerinizde size katkılar sağlarken satışlarınızı arttırmanızı sağlayacaktır.

  • Müşterilerinizin tek bir merkezden hizmet alabilmesini sağlayabilmektedir.

  • Şirketlerin genel operasyon giderlerini azaltmasını sağlamaktadır.

  • Önceden ölçeklenebilen giderler sayesinde personel yükünü azaltmada ve iş süreçlerinizi hızlandırmaya katkı sağlamaktadır.

 

Çağrı Merkezi (Call Center) kurulum ve yapılandırmasında mobilyadan, alt yapı çözümlerine, personel bilgisayarlarından, Voip hizmetlerine kadar birçok konu da destek veren firmamız tek bir çatı altında anahtar teslim Call Center (Çağrı Merkezi) Sistemleri kurulum ve hizmeti verebilmektedir.

 

Tüm talep ve görüşleriniz için bizlere iletişim bilgilerimizden ulaşabilir ve projenizi uzman kadromuzla gözden geçirerek sizlere en uygun çözümleri sunmamız konusunda destek talebinde bulunabilirsiniz.

Günümüzde en çok kullanılan iletişim araçlarından telekomünikasyon ile kurumların temasta olduğu müşterilerine ulaşmak, yasal gereksinimlerde görüşmelerin kayıt altına alınması, kurumsal kimlik çalışmalarında, müşteri destek birimlerinin oluşturulması ve telekomünikasyon giderlerini en aza indirmek için tercih edilen yapıların bütünlüğüne söylenebilir.

Bu kapsam da ihtiyaç duyulan;

* Voip, ISDN, FXO , FXS yapıların tasarlanması ve kurulması

* Inbound, Outbound arama yapılandırması ve uygulanması

* Tek - Çift yönlü çağrı merkezi kulaklık temini

* Çağrı Merkezi site tasarım ve uygulama

* Çağrı Merkezi Agent PC yapılandırma ve kurulum

* Wallboard ekran tasarım ve uygulama

* Agent performans rapor ekranlarının tasarım ve uygulaması

* Çağrı Merkezi Müşteri Destek yazılımları (CRM , ERP, v.b.) uygulama ve devreye alma

* Çağrı Merkezi kablolama, alt yapı oluşturma,  test ve devreye alma hizmetleri

* Elastix Call Center kurulum, yapılandırma ve devreye alma

* Profesyonel santral ses kayıt işlemleri 

Konularında profesyonel destek ve hizmet vermekteyiz. Bu konularda destek ve hizmet ihtiyaçlarınız için bizlere iletişim bilgilerimizden ulaşabilirsiniz.

PBX (Özel Santral) yani bir şirket içerisinde kullanılan özel telefon şebekesine verilen addır. PBX telefon sisteminde kullanıcılar iç hat haricinde telefon görüşmeleri yapmak için birkaç tane dış telefon hattını kullanabilir.

Şirket içi dahili ve harici görüşmeler bu santral üzerinden yapılabileceği gibi PBX ile dışarıdan gelen aramalar isteğe bağlı olarak yönlendirilebilir, aktarma yapılabilir veya dışarı yapılan aramalar kısıtlanabilir. Kullanıcılar şirket içi arama ve yönlendirme yapabilir ve harici hatlara bağlanabilirler.

PBX kullanan bir şirket birden fazla harici telefon hattını müşterilerine tek telefon numarası ile sunabilir. Yani şirketin telefon numarasını arayan müşteriler birinci hat meşgul olsa bile ikinci, üçüncü veya boş olan diğer hatlardan birine yönlendirilir. Böylece müşteri telefonda beklemez ve daha kaliteli bir hizmet almış olur. Ayrıca tek numara altında birden çok alt numara tanımlaması yapılabileceğinden bu sınır PBX sunucu veya cihazınızın kapasitesi ile sınırlıdır.

PBX Sistemler iki ana grupta toplanabilir:

Analog PBX sistemler:

Analog sistemler bir çağrıyı karşılayabilmek için analog bileşenler kullanmaktadır. Arayan kullanıcı telefonu kaldırdığı anda genellikle bir bilgisayar olan PBX sunucusuna bir giriş/çıkış sinyali gönderilir. Sinyal ana kontrole gönderildikten sonra, sistemden geriye bir arama tonu döndürülür. Daha sonrasında arama tonunu alan kullanıcı aramak istediği kişinin telefon numarasını tuşlar. Bu arama aşaması arayan kişinin konuşma yolunda dahili kablolarda yapılır.

 Bu dijitler (darbeli (pulse) ya da tonlamalı (tone) )  kablolar üzerinden telefon sistemine doğru gönderilir. Bundan sonra telefon sistemi kendi payına düseni yapar ve mimariye uygun bir   şekilde ürettiği isteği hat grubu (trunk) kartına iletir. Hat grubu kartı ara yüz hizmeti görür ve merkez ofise doğru dış arama tonu için bir istekte bulunur. Daha sonra PBX hat grubu kartının ara yüzünde arama tonunu karşılaması üzerine bu dijitleri tonlamayı veya darbeyi  tekrar üreterek hat üzerinden merkez ofise gönderir.

Dijital PBX sistemler:

Dijital bir PBX telekomünikasyon şirketine, Direk Dış Arama (Direct Outward Dial DOD) adı verilen bir hat grubu  devresiyle bağlanırlar. Genel olarak kullanılan dijital PBX santraller T1 taşıyıcı sistem üzerinden işlem yapan 24 dijital hat grubuna sahip 256 dijital ses ve veri istasyonu sağlayan sistemlerdir. Bunun yanı sıra küçük PBX santrallerde kullanılabilmektedir. Ortalama küçük bir PBX santral 30 istasyon destekler fakat şirketin gelişen ihtiyaçlarına bağlı olarak kolaylıkla genişletilebilirler.

Analog ve Dijital PBX Santrallar için aşağıdaki konularda destek, hizmet ve satışlarımız bulunmaktadır.

  • Draytek 3510 PBX Santral Sistemleri

  • Elastix Dijital Santral Sistemleri

  • Karel Telefon Santral Sistemleri

  • Karel Dijital Santral Sistemleri

  • Dijital veya Analog Santral Kurulum ve Yapılandırma

  • Profesyonel Anons Ses Kayıt işlemleri

  • UCM GrandStream Santral Sistemleri

İhtiyaçlarınızın belirlenmesi, projelendirilmesi, yapılandırılması ve uygulanması için bizlere iletişim bilgilerinden ulaşabilirsiniz.


Sanallaştırma öncelerinden olan Vmware ile sanallaştırma projelerinizde uzman kadromuzla yanınızdayız.

Vmware Sanallaştırma Projelerinde danışmanlık üstlendiğimiz konular sırayla;

* Vmware sanallaştırma için kaynak ve hedeflerin belirlenmesi

* Seçim yapılacak sunucu ve birleşenlerin tercih edilmesi, montaj ve testlerinin yapılarak ortamın hazırlanması

* Depolama ünitelerinin tercihi ve yapılandırması

* Sanallaştırılacak fiziksel sunucuların yapılandırılması ve P2V işlemlerinin uygulanması.

* Disaster Recovery planlarının oluşturulması ve uygulama

* Failover Cluster planlarının oluşturulması ve uygulama

* Replikasyon planlarının oluşturulması ve uygulama

* Yedekleme yazılımının seçimi, yedekleme planlarının oluşturulması ve uygulaması

Vmware ile sanallaştırma projelerinize destek ihtiyacınızda her zaman yanınızdayız. Bizlere iletişim bilgilerinden ulaşabilir her türlü soru ve görüşlerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz.

JSN Pixel is designed by JoomlaShine.com